Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לוגו חברת אדידס

נכתב ע"י:
בתאריך: 05/08/2018
4 דקות קריאה

סמל 3 הפסים של הוא ללא ספק הסמל המזוהה ביותר עם חברת אדידס. הלוגו של אדידס נוצר על ידי אדי דסלר אשר הקים את חברת אדידס ונעשה בו שימוש במוצרי ההנעלה החברה בשנת 1949. מטרתו של אדי דסלר בעיצוב הלוגו הייתה שיזהו אותו באופן מיידי בתחרויות אתלטיקה ויקשרו אותו עם חברת אדידס והוא הדגיש אותו באמצעות הססמא: המותג עם 3 הפסים. בלוגו 3 הפסים של אדידס נעשה שימוש בפעם הראשונה במוצרי ביגוד של החברה בשנת 1967 והוא מוכר עד היום ברמה העולמית כלוגו של חברת אדידס.

הלוגו הראשון של אדידס

הלוגו הראשון של אדידס

הלוגו הראשון של אדידס

בשנות ה-60 המאוחרות חברת אדידס התרחבה והחלה לעסוק בתחומים נוספים, דבר אשר גרם לאדי דסלר לחפש סימן היכר נוסף עבור המותג אדידס. באוגוסט 1971, נולד סמל התלתן אשר נבחר מתוך 100 רעיונות. בהשראת סמל 3 הפסים, לוגו התלתן מורכב מצורה גאומטרית המכילה 3 הצטלבויות, המסמלות את רבגוניותו של המותג אדידס. בסמל לוגו התלתן של אדידס נעשה שימוש לראשונה במצורי אדידס בשנת 1972, ומאוחר יותר נהפך ללוגו של תאגיד אדידס.

לוגו התלתן של חברת אדידס

לוגו התלתן של חברת אדידס

לוגו התלתן של חברת אדידס

בשנת , 1997 אדידס הציגה את הסמל המסחרי המשולב החדש שלה אשר עשה שימוש באלמנט חדש אך מוכר: סמל 3 הפסים. לוגו זה עוצב בשנת 1990 ונעשה בו שימוש בקו המוצרים המקצועי של החברה. הלוגו החדש עוצב בהשראתו של לוגו 3 הפסים אשר הופיע ל מוצרי ההנעלה של החברה. צורת הלוגו מסמלת בנוסף גם צורת הר המעיד על האתגר שעימו צריך להתמודד ועל המטרות שצריך להשיג.


צור קשר

    השאר פרטים: