Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב כרטיסי ביקור

נכתב ע"י:
בתאריך: 11/02/2017
8 דקות קריאה

רבים חושבים כיום ששירותי עיצוב כרטיסי הביקור מיצו את עצמם. הרי היום כולם מחליפים מספרי טלפון באמצעות הסמארטפון ושולחים גרסאות דיגיטאליות של הכרטיסים האלה. אך האמת הפשוטה הינה שלמרות כל השינויים שהביאה הטכנולוגיה לחיינו, הדרך לעשות רושם ראשוני הינה תמיד אותה אחת, וכרטיס ביקור מהווה חלק משמעותי ממנה. כאשר אתם שולפים כרטיס ביקור ומגישים אותו לאדם חדש שרק הכרתם, אתם מעוררים בו סקרנות שקשה מאוד להשיג באמצעים דיגיטאליים. אין מה לעשות, כולנו כמהים למשהו אמיתי, שאפשר להחזיק בידיים, משהו תלת-מימדי שאנו יכולים להפוך ולהתבונן על כל צדדיו. במידה ואתם עדיין מתלבטים האם כדאי להזמין שירות עיצוב כרטיסי ביקור– התשובה היא כן, זו חלק בלתי נפרד ממיתוג העסק שלכם.

כיצד מתחיל בתהליך עיצוב כרטיסי ביקור?

כפי שכבר ציינו – אנשים מתרשמים מאוד מכרטיסי הביקור שנותנים להם, חשוב לתת להם משהו שיכול לייצר רושם ראשוני חיובי ונראה מספיק אסתטי על מנת להישאר בארנק שלהם. כרטיס ביקור איכותי צריך לשרת שתי מטרות:

  • אינפורמטיבי- הכרטיס צריך לכלול את המידע הרלוונטי עליכם. שם מלא, פרטי קשר, התפקיד שלכם (חשוב בעיקר אם אתם מהווים חלק מחברה או צוות כלשהו). כמובן שכל המרכיבים האלה צריכים להיות רשומים בצורה נגישה, קלה לקריאה ובגופן בגודל מתאים.
  • אסתטי – הכרטיס צריך להיות יפה לעין ולהכיל את הלוגו של החברה, או הלוגו הפרטי שלכם ולעיתים אלמנטים מיוחדים שיאפשרו להבליט את הכרטיס שלכם, כמו לדוגמא:
  • למינציה – גורמת לכרטיס להיות נעים יותר למגע ומבריק
  • להביא תועלת כלשהי – למשל, לוח שנה קטן של אירועים חשובים של החברה
  • אלמנטים המדמים כתב יד (קליגרפיה) לתחושה אינטימית יותר
  • מקום לרשום באיזה הקשר נפגשתם

האפשרויות שפותחים בפניכם כרטיסי ביקור

ללא כרטיסי ביקור אנשים רבים לא תמיד יודעים איך ליצור קשרים עסקיים באירועים הקשורים לתחום הפעילות שלהם. זה מובן ביותר, היות ומדובר בדרך הטובה ביותר להציג את מי שאתם ולהציע להיות בקשר לאפשרויות עסקיות עתידיות. ללא כרטיס ביקור אתם יכולים למצוא את עצמכם במצב מוזר שבו אתם לא יודעים כיצד לסיים את השיחה. במצבים אלה אנשים רבים מחפשים פתקים, רושמים עליהם את השם שלהם. לא רק שזה לא נראה רציני, הסיכוי לכך שאנשים ישמרו את הפתקים שואף לאפס. גם החלפת מספרים בסמארטפון לרוב לא תביא להמשך ההיקשרות מכיוון שטלפון זה הולך לאיבוד מבין מאות אנשי קשר אחרים בטלפון.

כלל אצבע לאיש עסקים מתחיל

אנשים רציניים תמיד משקיעים את הכסף והזמן להכנת כרטיס ביקור מעוצב. היות ומדובר בצעד שמראה שאתם לוקחים את עצמכם ואת עבודתכם ברצינות, סימן שגם אחרים צריכים לראות אתכם בהתאם.

היכן כדאי לעצב כרטיס ביקור?

בין אם יש לכם ראייה ברורה כיצד צריך להיראות הכרטיס שלכם או לא, תמיד כדאי למצוא לחברה מקצועית ומנוסה בתחום. במידה ואין לכם רעיונות, תמיד יוכלו לספק לכם אפשרויות קיימות שניתן להתאים לדרישות שלכם וליצור את השילוב המושלם בין עיצוב מוקפד לאישיות שלכם ולמה שאתם רוצים לשדר. 

עבודה עם חברה מקצועית דוגמת Logonet מאפשרת לכם לקצר תהליכים, משום שהחברה מציעה הדפסת כרטיסי ביקור ממותגים לצד מיתוג שלל אלמנטים נוספים בהם תוכלו למשתמש, כמו מצגות, נייר מכתבים, מעטפות, חתימה דיגיטלית, עיצוב לוגו מונפש, תבנית מצגת ממותגת ועוד שלל פריטים ומוצרים ממותגים אשר יעזרו לכם לקדם את העסק.

חברת Logonet מספקת ללקוחותיה שירותים איכותיים ומתקדמים בתחום עיצוב לוגו ומיתוג עסקים. פנו אלינו כעת ושימו את העסק שלכם על המסלול בדרך להצלחה מסחררת.


צור קשר

    השאר פרטים: