Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב לוגו לעסק

נכתב ע"י:
בתאריך: 11/02/2017
8 דקות קריאה

עיצוב לוגו לעסק יקבע את הרושם הראשוני שייצר העסק שלכם. חשיבות הרושם הראשוני היא רבה ;

מדובר בתחושה הראשונה שיש לצופה בכם, בין אם מדובר במצגת באירוע עסקי או כרטיס ביקור שאתם מוסרים למכר חדש – התחושה הראשונה שמתקבלת בצפייה בכם ובמה שאתם מייצגים תהיה מכרעת בהתקשרות שתהיה אתכם בשלבים מאוחרים יותר. חשוב מאוד ליצור את התנאים הטובים ביותר על מנת שהרושם שיועבר יהיה כמה שיותר חיובי ונכון. כיצד משיגים זאת? קודם כל באמצעות עיצוב לוגו נכון.

האם כל עסק זקוק לשירות עיצוב לוגו לעסק ?

כיום קיים מגוון רחב של עסקים מכל הסוגים, החל מאספקה של שירות אחד פשוט ויחסית נגיש ועד למעצמות ענקיות. נשאלת השאלה, עבור אילו מהם מוצדק וחשוב לעצב לוגו, ועבור אילו אין צורך? 

האמת הפשוטה של השוק המורכב והתחרותי של ימינו הינה שכל בית עסק צריך עיצוב לוגו מקצועי וייחודי המותאם לאופי העסק ולמסר שהוא מעוניין לשדר. על מנת למשוך את הקהל הדרוש לכם לבית העסק, יש ליצור את האווירה המתאימה כבר ממבט ראשון. אם אתם עובדי אינסטלציה ניתן אפשר לומר שלא מדובר בעסק דורש לוגו, 

אך בפועל אדם שיראה מגנט או פלאייר עם לוגו אסתטי שמושך את העין– הסיכוי שהוא ישים לב דווקא לשירות זה ויחליט להזמין אותו גדל בצורה משמעותית.

מה מאפיין לוגו טוב ואיכותי?

לאחר שהבנו את חשיבות עיצוב הלוגו לעסק, מגיעה השאלה מי יעשה אותו וכיצד.

קודם כל חשוב שלא לנסות לבצע את המשימה לבד. למרות שנראה שכיום כל אדם יכול "להלביש" אפקטים בפוטושופ – מלאכת העיצוב הרבה יותר מורכבת מזה ואסור להמעיט בערכה. ובסופו של דבר, כל אחד צריך לעשות את מה שהוא טוב בו ולא לנסות להמציא את הגלגל.

חברה מקצועית שמבצעת עבודות מסוג זה תייצר לוגו המתאפיין ב:

  • צורות פשוטות ובסיסיות, עיצוב נקי
  • שילוב נכון של צבעים, לרוב 2-3 צבעים בסיסיים
  • תהליך אינטראקטיבי עם הלקוח במהלכו נשלחות מספר סקיצות לבחירה כאשר לאחר מכן הסקיצה הנבחרת עוברת מקצה שיפורים עד לקבלת מראה איכותי, מוגמר ומלוטש
  • העברת מסר ואווירה בצורה ברורה. כל עסק מעוניין לשדר משהו, בין אם מדובר בקידמה, יציבות, יצירתיות או נועזות. הדבר צריך להתבטא בלוגו.
  • מציאת האיזון בין לוגו ייחודי ובולט לבין לוגו אלגנטי ופשוט

מוצאים חברה מתאימה לעיצוב לוגו מקצועי לעסק

על מנת ליצור לוגו איכותי, יש להתחיל מחיפוש אחר חברה מתאימה. כדאי מאוד למצוא חברה שיש לה מספיק ניסיון על מנת להראות תיק עבודות מרשים, אך גם כזו שמסוגלת לתת יחס אישי לכל לקוח, גם לבית העסק הקטן ביותר. המטרה של חברה איכותית בתחום הינה לדאוג שכל אחד יקבל את הלוגו שהכי מתאים לו ויאפשר להשיג מטרות חדשות במסע לקראת עצמאות כלכלית והישגיות גבוהה.

חברות המתמחות בתחום עיצוב לוגואים לעסקים מציגות את לקוחותיה הקודמים – תגובות מפורטות המתארות את חווית השירות, ודוגמאות למוצרים שהודפסו עם לוגואים בעיצובם. במילים אחרות, העבודה של כל חברה מדברת בעד עצמה.  כמו כן תמיד כדאי למצוא את הגוף שיש לכם גם שפה משותפת איתו, משום שזה יבטיח עבודה נוחה וגמישה. 

אם הנכם זקוקים ללוגו חדש או מיתוג מחדש של חברה קיימת – חברת "לוגונט" מספקת שירותי עיצוב מתקדמים למטרות שונות הכוללים בין היתר עיצוב לוגו, מיתוג ניירת, מיתוג פרסום באינטרנט, הכנת תבניות מצגת ממותגות, חתימה דיגיטלית ממותגת, לוגו מונפש ושלל שירותים אחרים המבטיחים להזניק את העסק שלכם קדימה. על כל אלה ועוד תוכלו לשמוע בשיחה עם נציג השירות שלנו.

 


צור קשר

    השאר פרטים: