Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב לוגו בהתאמה אישית

נכתב ע"י:
בתאריך: 11/02/2017
6 דקות קריאה

תהליך עיצוב לוגו בהתאמה אישית חייב להתרחש בכל עסק. תהליך זה הינו קריטי ביותר בנוגע לעתידו של בית העסק – הלוגו זה הרבה יותר מסמל, מדובר בפריט שבזכותו הלקוחות שלכם יזכרו אתכם מעכשיו ועד עולם. במילים אחרות, באמצעות הלוגו את יוצרים למעשה את הדימוי שיהיה לכם בשוק, לכן חשוב לגשת לעניין ברצינות ולמצוא גרפיקאי מומחה לאחר ביצוע סקר שוק אחראי ומעמיק.

מהן פעולות ההכנה בעיצוב לוגו בהתאמה אישית?

על מנת שתהליך עיצוב הלוגו יעבור בצורה חלקה, כדאי מאוד לדעת מראש מה אתם רוצים לראות בו. במילים אחרות, על מנת לעשות עיצוב לוגו בהתאמה אישית ברמה הגבוהה ביותר, חשוב לדעת מהו המסר אותו אתם מצפים מהלוגו לשדר. החשיבות הגדולה של התאמה אישית במקרה הזה הינה בכדי לוודא שלאף בית עסק אחר לא יהיה לוגו דומה שחלילה יגרום ללקוחות להתבלבל בניכם. 

הדבר גרוע במיוחד כאשר מדובר בתחומים קרובים בצורה זו או אחרת. כך, כאשר אתם פונים לחברה כלשהי, לא תמיד כדאי להביא דוגמאות של לוגואים שמצאו חן בעיניכם, זאת משום שעל מנת להשיג מיתוג איכותי – לא צריך למחזר רעיונות של אחרים.

רגע לפני שנפגשים עם המעצב הגרפי

על מנת להתכונן בצורה טובה לעיצוב לוגו לעסק, חשוב מאוד לתת למעצבים ראייה ברורה:

  • מי אתם?
  • מה אתם מייצגים?
  • איזה ערך מוסף אתם מביאים ללקוחות/משתמשים שלכם?
  • מה התכונה הבולטת ביותר שלכם ושל בית העסק שאתם מייצגים?

סביר להניח שלמעצבים יהיו שאלות נוספות על מנת לגבש את הקונספט המלא עבור הלוגו שיהווה גם את הבסיס לשאר האלמנטים החזותיים של בית העסק שלכם. כל אלה יחדיו יספקו את החוויה המלאה שתשדר את המסר שלכם ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים. 

מטרת עיצוב הלוגו

המטרה העיקרית של עיצוב ויצירת לוגו הינה ליצור רושם, זהות, אסוציאציה חיובית שתתעורר אצל כל אדם שרואה את הלוגו, בין אם מדובר בלוגו באתר שלכם, על גבי כרטיס הביקור או נייר המכתבים שתדפיסו על הלוגו עליו. הלוגו יוצר נוחות ואמון בשירות שלכם ומניע את הציבור לרכוש את המוצרים או השירותים המוצעים לו במסגרת החברה. הלוגו נותן סוג של אחריות לכספו של הלקוח משום שהוא מרגיש בידיים בטוחות של חברה מוכרת.

שלבים בעיצוב לוגו בהתאמה אישית

לאחר שבחרתם חברה מקצוע שתעצב לכם לוגו בהתאמה אישית, מתחיל השלב החשוב ביותר והוא שלב המעקב והתקשורת עם המעצב. חשוב להבין כי למעצבים אין את היכולת לקרוא מחשבות והם לא יכולים להבין את מלוא הקונספט על סמך רעיון אחד מופשט. זו הסיבה לכך שבדרך כלל נעשות מספר סקיצות למיתוג עסקי נכון, שמהן נבחר לוגו שקרוב למה שדרוש לכם. בהמשך נעשית עבודה בליטושו והבאתו למראה הדרוש.

לבסוף, התוצאה סופית תעבור בדיקה של אנשי שיווק, והלקוח מקבל שבלונות להדפסה (או את המוצרים המודפסים עצמם אשר מכילים את המיתוג – זאת בהתאם להסכם שלכם עם החברה) של חומרים ממותגים.


צור קשר

    השאר פרטים: