Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב לוגו מונפש

לוגו הוא למעשה סמל מסחרי שמטרתו לייצג חזותית את החברה המדוברת, על מנת להיטמע בזיכרון הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים.

לוגו הוא למעשה סמל מסחרי שמטרתו לייצג חזותית את החברה המדוברת, על מנת להיטמע בזיכרון הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים. עיצוב לוגו מונפש הוא עוד כליל הנמצא בארסנלו של המעצב. לוגו זה יהיה בפורמט GIF  ויאפשר לחברה להתהדר בלוגו זז וחי באתר האינטרנט שלהם. לוגו מסוג זה הוא ייחודי, מעניין ומבטיח לתפוס את עיני הגולשים. 

עיצוב הלוגו הוא תפקידו של מעצב גרפי. לכל מעצב מערך היכולת והאמונות שלו על פיו הוא יצר לוגו,

כאשר מטרת הלוגו להעביר מסר שייתפס בקלות בתודעת הלקוחות. לוגו הוא לא רק משהו חזותי אלא מדובר באלמנט פסיכולוגי הנועד להשפיע על מי שרואה אותו, להניע אותו לפעולה ולהיכנס לו לתת מודע. אם מראה הלוגו בלבד של מקדונלד'ס מספיק כדי לעורר בכך תיאבון – סימן שמישהו בחברה עשה עבודה טובה.

מהו עיצוב לוגו מונפש ?

אחד מסגנונות עיצוב הלוגו החדישים ביותר בשוק הוא עיצוב לוגו מונפש. למעשה מדובר בלוגו שעוצב בתוכנה שמאפשרת תזוזה של חלק מהעיצוב, ובכך תופסת את עייני המתבונן ומאפשרת ללוגו לחדור פנימה. לוגו מונפש למעשה משמש כמיתוג דיגיטלי, הוא מופיע באתר האינטרנט של החברה ובדפי הנחיתה השונים. כמו כן, הוא יכול להוות חותמת מייל מצוינת, ובכך לתרום למיתוג החברה גם באספקט הזה.

כולם יודעים שיש למעשה רק הזדמנות אחת לעשות רושם ראשוני חיובי, ההזדמנות זאת באה לידי ביטוי בלוגו קליט שיעביר את מסר החברה לכל הלקוחות הפוטנציאלים שלה. מעצב מוכשר ומקצועי ידע לעצב לכם את לוגו מונפש המותאם לצרכים הספציפיים של החברה שלכם. השוק היום מוצף במעצבים גראפיים, חלקם צעירים ויצירתיים במיוחד, אחרים בעלי שנים של וותק וניסיון בתחום. עליכם לבחור מתוך כל האופציות את המעצב שישלב בצורה האופטימלית ביותר כישרון וניסיון בתחום.

אילו סוגי עיצובי לוגו קיימים היום בשוק?

כל מעצב גראפי בוחר את סגנון העיצוב שלו, בהתאם לאופי החברה אותה הוא ממתג ולשירותים שהיא מספקת. ניתן לעצב לוגו המורכב למעשה מאיור של שם החברה או המוצר אותו היא מספקת ללקוחותיה. אופציה נוספת היא לוגו מופשט שאינו מעביר מסר ישיר לגבי שם החברה או המוצרים שלה, אלא הוא מתבסס על אסוציאציה שתיווצר בינו לבין החברה או השירות שהיא מציעה. לוגואים מסוימים מורכבים מטיפוגרפיה בלבד, השם של החברה מעוצב בצורה גראפית ומהווה את הלוגו של העסק.

בעידן הדיגיטלי החשיבות של הלוגו עולה אף יותר, כל אתר אינטרנט ראוי לשמו מכיל לוגו איכותי שימשוך את עייני הגולשים ובכך ייחרט לנצח בזיכרונם. המטרה היא להגיע למצב שבו הגולש רואה את הלוגו, ואוטומטית יודע לחבר בינו לבין שם החברה ושירותיה. בעולם שכולו מורכב מגירויים בלתי פוסקים, ישנה חשיבות ללוגו שיתפוס את העין ולא יהווה חלק מתמונת הרקע של האתר. לכן לוגו מונפש יכולה להיות אופציה טובה, שכן הודות למקוריותו וייחודו הוא מבטיח לתפוס את תשומת לב הגולש ולא לתת לו לעבור לדף הבא לפני שהוא ראה את הלוגו. 

העיקרון המוביל בעיצוב לוגו הוא פשטות ; ככל שהלוגו מורכב מאלמנטים פשוטים יותר – כך הוא ייקלט מהר יותר בעייני המתבונן. יש לקחת בחשבון כי הלוגו צריך להתאים לשירות או למוצר שהחברה מספקת ללקוחותיה, והוא אמור להתאים לערכי החברה לאורך זמן.

חברת לוגונט הינה חברה מוכרת וידועה בתחום עיצוב לוגו לעסקים, החברה מספקת עיצוב ייחודי ומרשים של לוגואים לחברות השונות תוך פרק זמן קצר ובאיכות מעולה. החברה מתהדרת בשירות לקוחות מקצועי ואישי לאורך כל התהליך.

מעוניין בעיצוב למטרה ספציפית? עיצוב רולאפ, סליידרים לאתר, ברושורים, שלטים,
הזמנות, פלאיירים ועוד!
לפרטים נוספים
צור קשר

    השאר פרטים: