Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב לוגו יוקרתי

נכתב ע"י:
בתאריך: 11/02/2017
8 דקות קריאה

העולם המודרני מחייב את בעלי העסקים השונים למתג את עצמם, על מנת להבדיל את העסק שלהם משאר המתחרים. העולם היום מלא בגירויים בלתי פוסקים, לכן כל בעל עסק חייב להשקיע בעיצוב לוגו לעסק יוקרתי או פשוט, אך העיקר שיהיה ייחודי וימשוך את תשומת הלב של הלקוחות. המטרה היא ליצור צימוד אסוציאטיבי בין הלוגו לבין החברה והשירות שהיא מציעה ללקוחותיה. קיימות דרכים רבות לעצב לוגו מרשים ויוקרתי, אך יש לשים לב כי הלוגו מעביר את עקרונות החברה ומתאים לערכים שהחברה דוגלת בהם. עיצוב לוגו יוקרתי צריך להיעשות על ידי מעצב גראפי מוכשר ומקצועי, שיעבוד בצמידות לרצונות ולצרכים של כל בעל עסק. אומנם כל מעצב גראפי עובד בצורה שונה ובסגנון שונה, אך ישנם מספר עקרונות שמבטיחים שהלוגו שלכם יהיה מוצלח ואיכותי.

מה הם העקרונות של עיצוב לוגו יוקרתי?

זה נכון שלוגו חייב להיות אסתטי ומושך את העין, אך חשוב מזה – הוא אמור להעביר את המסרים השיווקיים של החברה אותה הוא מייצג. לכן כאשר מחפשים מעצב גראפי לצורך עיצוב לוגו עסקי, חשוב להקפיד על כישרון ויצירתיות אך גם על ניסיון בתחום. ניסיון בתחום מאפשר לגרפיקאי להשתמש בידע שהוא צבר בתחום השיווק והמיתוג העסקי על מנת לעצב לוגו שיענה על כל צרכי הלקוח. הלוגו מעביר מסר ויזואלי ממוקד לגבי אופי החברה והערכים שלה באמצעות הצבעים, הגודל והעיצוב שבאים לידי ביטוי בלוגו. השימוש בצבעים מסוימים וצורות מסוימות מעורר אסוציאציות אצל הצופה ובכך יוצר תמונה בראשו, תמונה שהיא מורכבת יותר מקווי המתאר של הלוגו – תמונה שעומדת מאחוריה סמליות ומשמעות.

כללים בסיסיים ללוגו

אומנם המטרה היא ליצור לוגו ייחודי ומקורי, אך מומלץ להקפיד על מספר כללי אצבע כדי ליצור לוגו שיענה על כל צרכי הלקוח. יש להקפיד על לוגו דומיננטי שיתפוס את העין, אך מצד שני אסור שיעבור את גבול הטעם הטוב. לכן יש צורך למצוא את האיזון בין לוגו שנחבא אל הכלים לבין לוגו צעקני מידי. יש צורך להקפיד על עיצוב ברור, שיראה היטב בכל גודל וגם בצבעים של שחור ולבן. חשוב להקפיד על לוגו ייחודי שיבדל את העסק מהמתחרים ובו בזמן יעביר את מסר החברה בצורה ברורה ופשוטה. כדאי להקפיד על עיצוב לוגו מיוחד או גופן ייחודי שיבדיל את הלוגו מלוגואים אחרים, ויאפשר זיהוי מהיר שלו.

לוגו חברה – עשה ואל תעשה

  • יש להימנע מעודף של צבעים וגירויים בעין – לוגו טוב מורכב ממקסימום של שלושה צבעים. כמו כן, יש להקפיד על פשטות ולוותר על כל מאפיין בלוגו שאינו הכרחי
  • חשוב לוודא שהלוגו יהיה ברור וקריא לכל אחד
  • חשוב לוודא שאתם לא משתמשים באלמנטים עיצוביים מתוך לוגו אחר, הדבר יגרום לבלבול ולא ישמש את מטרת בידול הלוגו שלכם מלוגואים עסקיים אחרים
  • בידקו כי הלוגו נשאר איכותי וברור גם בהקטנה וגם בהגדלה, דבר זה מעיד על איכות ומקצועיות של המעצב
  • הקפידו לבדוק שהלוגו נשאר ברור ומעביר את המסר של החברה, גם בצבעי שחור ולבן.

מומלץ לא לתת לאופנה הנוכחית להשפיע על עיצוב הלוגו, הלוגו אמור להוות חלק ממיתוג החברה לאורך זמן, ללא קשר לאופנות חולפות ואפקטים מתחלפים. לכן מומלץ ללכת על עיצוב פשוט אך מקורי, שמצליח להעביר את המסר בצורה ברורה וקליטה.

הולכים עם המומחים

בעיצוב לוגו אין חכם כבעל ניסיון, לכן עדיף לאפשר למעצבי לוגו בעלי ניסיון בשיווק ומיתוג לעצב לכם את הלוגו האידיאלי. חברת Logonet, המתמחה בקידום ושיווק בעלי עסק בכל תחומי המשק, מספקת שירותי עיצוב לוגו בסטנדרט גבוה, כאשר בנוסף ללוגו ייחודי תוכלו ליהנות מרכישת מחבילות מיתוג שונות.

על מנת לתת לעסק שלכם את הדחיפה המיתוגית לה הוא זקוק – פנו כעת למומחים של Logonet


צור קשר

    השאר פרטים: