חברת מיתוג
בכל מקום בו תראו לוגו או פרסומת כלשהי תוכלו לראות את מגע ידה של חברת מיתוג.
למעשה, ניתן להשוות את המיתוג והפרסום לאוויר – הוא תמיד סביבנו, למרות שאנחנו לא רואים אותו.
אם נעצור לרגע לחשוב על זה הרי שישנם סמלים רבים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו!
אז מה זה בכלל מיתוג?
סמלים של מותגי שתייה (כמו קוקה קולה – דוגמא ומופת עבור כל משווק מתחיל), מותגי מזון מהיר (מקדונלד'ס), קפה (סטארבאקס) וכדומה. בכל מדינה יש סמלים וצבעים משלה המתאימים יותר לתרבות המקומית. בישראל ניתן לציין את סלקום אשר שייכו לעצמם את הצבע הסגול. הצבע הסגול נחשב כמייצג את הצ'אקרה השביעית ומסמל מודעות רוחנית, איזון וחוכמה. בלוגו של סלקום הקונוטציה נוטה לסמל קשר משפחתי בריא ומאוזן, תקשורת יציבה ועוד. ניתן להיזכר גם בלוגו של תנובה, עם הבית שמצויר על קופסת הקוטג' ומייצג את הבית הישראלי הטיפוסי. כל אלה מהווים דוגמאות של מיתוג עסקי, כאשר ההגדרה המדויקת ביותר למיתוג תהיה "צריבה של קיומו של המותג ומה הוא מייצג בתודעה של הציבור".
חברת מיתוג לעסק
לא ניתן להתעלם מהעובדה כי כיום כל חברה נדרשת לבצע מיתוג מושקע, על מנת להשאיר את חותמה בשוק בו היא פועלת. המיתוג מאפשר להישאר בתודעת הלקוחות הקיימים וגם למשוך קהל יעד חדש. מקובל לחשוב על "מיתוג" בתור יצירת מגוון רחב של מוצרים המציגים את הלוגו של הלקוח , כאשר קודם כל יש ליצור לוגו שיהיה קליט, מובן וישדר את הלך הרוח שאתם רוצים להעביר לציבור). בפועל, על מנת לעשות את העבודה בצורה מקצועית אשר תישא פרי בעתיד – יש להיעזר בשירותים של חברת מיתוג. לכאורה נראה כי תהליך עיצוב לוגו הוא פשוט ובסיסי אך בפועל מדובר בתהליך מורכב הדורש מחשבה רבה ועשוי להיות בעל השפעה קריטית על הצלחת העסק. לוג מוצלח יאפשר לעסק שלך "להיצרב" בזיכרון הציבור ולהניע אותם לרכוש את מוצרי ושירותי העסק.
מה נותן לכם מיתוג נכון?
מיתוג נכון מתפרס מעבר לעיצוב של הלוגו. למעשה, על מנת להשיג את כל המטרות של מיתוג, יש למצוא חברה שהעבודה שלה מתחילה הרבה לפני עיצוב הלוגו – ומסתיימת הרבה אחרי הגשת הסקיצה הראשונית. אנשים "רגילים" לא תמיד יכולים להסביר מדוע לוגו זה או אחר נתפס להם בזיכרון, למה הם שמרו את הפריטים הממותגים של חברה מסוימת, ומדוע חזרו שוב ושוב לשירותיה. מדובר במעין קסם שאנשים המיומנים בעיצוב ובשיווק כאחד יודעים ליצור באמצעות הכישורים שלהם והיכרות עם השוק וקהל היעד אליו אתם פונים.
כיצד מוצאים חברת מיתוג טובה?
על מנת ליצור לוגו ומיתוג איכותי כדאי למצוא חברת עיצוב ושיווק שתהיה ב"אותו ראש" איתכם.
חשוב מאוד להסתכל על תיק העבודות של כל מועמד אך מעל הכל חשוב הקליק המידי, ממש כמו הקליק שנוצר עם לוגו איכותי. כשהאנשים במשרד מסוגלים להבין מה אתם מחפשים ולתת מענה הולם – אתם יכולים להיות בטוחים שגם הלוגו יהיה מעוצב בצורה הטובה ביותר. כזו היא חברת לגונט –
חברה דינמית וצעירה אשר מטפלת בכל לקוח בצורה אישית ומבצעת את עיצוב הלוגו בהתאם לחזון הלקוח ובהשתתפותו המלאה לאורך תהליך העיצוב והפיתוח. כל חברת מיתוג עסקים איכותית מסוגלת לעשות את העבודה בצורה טובה, אך חברה שמתאימה לאישיות שלכם ולמסר שאתם מנסים להעביר תשיג את המטרה בצורה טובה יותר. זיכרו כי במקרה של מציאת ספק לשירות ייחודי, ספציפי וחשוב כמו זה – המלצות של אחרים לא תמיד מהווים אינדיקציה משום שלא כל מה שמתאים לאחרים, מתאים גם לכם.