Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מיתוג ועיצוב לעסקים

נכתב ע"י:
בתאריך: 13/10/2017
8 דקות קריאה

אנו, כלקוחות פוטנציאליים, מייחסים חשיבות רבה לתחום היופי והחזות שקיימת בתהליכי מיתוג ועיצוב לעסקים בישראל, בעולם שבו התחרות בין העסקים השונים הולכת וגדלה עלינו לבחור את השירות הטוב ביותר עבורנו. ניקח לדוגמה שדרת רחוב ארוכה אשר בה ממוקמות מסעדות רבות המציעות ארוחות גורמה ערבות לחך. כשאנו פוסעים בשדרה זו בסיומו של יום עבודה מייגע, אנו מעוניינים לסעוד את לבנו בארוחה טובה. אך לאיזו מסעדה ניכנס? המסעדה שתמשוך את תשומת לבנו יותר מכל, כמובן. מסעדה שבפתחה מתנוסס שלט גדול הכולל לוגו מקורי, מסעדה שעברה מיתוג מעולה ומעבירה את המסר שלה בצורה ברורה וחד משמעית – כאן מגישים אוכל טעים.

מיתוג ועיצוב שמעביר את העסק

מהניסיון הרב שלנו בתחום, אנו בחברת לוגונט יודעים כי מיתוג ועיצוב לעסקים הוא מעבר להוספת צבע חדש ללוגו, אלא עליו לשדר את המסרים של החברה. משום כך, כשחברה חדשה פונה אלינו, אנו מצבעים תחקיר יסודי כדי ללמוד מהו קהל היעד שלה? אילו שירותים היא מציעה? מהו המיתוג שבו משתמשים המתחרים שלה? רק לאחר מכן אפשר לגשת לעיצוב לוגו ולמיתוג במטרה להעביר את המסר בדרך הברורה ביותר ולגרום ללקוח לפנות לחברה. אנחנו מלווים אתכם בכל שלבי יצירת הלוגו – החל מהסקיצה הראשונית שלו, דרך עיצובו וכלה בהטמעתו באתר האינטרנט התדמיתי שלכם.

מיתוג ועיצוב לעסקים

הכלים השונים של מיתוג ועיצוב לעסקים

כאשר מדובר בתהליך מיתוג עסקי עבור העסק שלכם, אצלנו משתמשים בכל הכלים הדיגיטליים הקיימים היום כדי להעביר את המסר שלכם:

  • לוגו – הלוגו הוא הדגל של העסק. הוא הסמל של החברה המלווה אותה לכל במקום. הלוגו מופיע באתר התדמית, על גבי השלט בכניסה לחנות או למשרד, על המעטפות הנשלחות ללקוחות ובחתימת המייל. מסיבה זו אנו עובדים ביחד אתכם כדי להפיק את הלוגו הטוב ביותר שיתאים לרוח העסק מבחינת העיצוב ופלטת הצבעים.
  • קאבר לעמוד הפייסבוק – כבעלי עסק אתם יודעים כי יש צורך להקים עמוד עסקי בפייסבוק ולשמור על קשר רציף עם הלקוחות שלכם, אחד הדברים הראשונים שרואה הגולש כשהוא נכנס לעמוד הפייסבוק של העסק הוא תמונת הקאבר. משום כך, חשוב לבחור את התמונה המתאימה ביותר שתסקרן את הגולש עוד לפני שהוא הספיק ללחוץ על כפתורי Like ו-Follow.
  • מצגות – אתם משתמשים במצגת בפגישות עסקיות חשובות כדי להדגים את היתרונות הבולטים של העסק שלכם. חלק חשוב של המצגת הוא העיצוב. אנחנו נמצאים כאן בשבילכם כדי לעצב את המצגות, לבנות אתכם שלד למצגות הבאות ולתת לכם טיפים שימושיים.
  • כלי פרסום מודפסים – גם בעידן הדיגיטלי שבו רוב הפעולות מבוצעות דרך הרשת, לדפוס קיים כוח פרסומי חזק. לעתים הלקוחות שלכם פשוט נהנים מ"להחזיק ביד" את החומר המודפס. משום כך, אנו מסייעים לכם בעיצוב כלים שיווקיים כמו כרטיסי ביקור, ניירות מכתבים או מעטפות, שוברי הזמנות או מדבקות על גבי רכבים.
  • באנר – המודעה העיצובית הארוכה המופיעה באתר האינטרנט היא החלון לעוד ליד ועוד רכישה באתר. כדי לגרום ללקוח ללחוץ על הבאנר ולא להחשיב אותו כעוד מודעה קופצנית מטרידה, אנו עושים הכול כדי להשקיע בעיצוב.

להבדיל אתכם מכל האחרים

הכוח של מיתוג ועיצוב לעסקים טמון בערך המוסף שאתם מספקים ללקוח ולמתעניינים הפוטנציאליים. זה הזמן לחשוב מה יש לכם שאין למתחרים שלכם? איזה שירות משודרג אתם מציעים שאין לאף אחד אחר? ובהתאם לכך, אפשר לצאת לדרך ולחשוב על רעיונות מקוריים ויצירתיים ללוגו ולמיתוג הנכון ביותר עבורכם. הייחודיות שלכם יכולה להתבטא בצבעים, בסלוגן הכתוב שהוא המסר של הלוגו ובעיצוב הגרפי הייחודי. אנו תמיד נשמח לחלוק עמכם מניסיוננו ולסייע לכם לבחור את העיצוב הנכון עבורכם.


צור קשר

    השאר פרטים: