Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מיתוג חברת נדל"ן

נכתב ע"י:
בתאריך: 30/06/2018
8 דקות קריאה

מיתוג חברת נדל"ן בישראל

גם בימים עברו כאשר האינטרנט היה בסך הכול חלום רחוק במוחו של מישהו שטרם נולד, כבר אז לכל עסק, מותג או חברה היה לוגו משלה שהפך אותה למזוהה בקרב הלקוחות. מעצבי הלוגואים חיפשו תמיד את הייחודיות, הבידול והמקוריות שתהפוך את הלוגו שהם עיצבו לסיפור הצלחה. כיום ישנן מאות אלפי חברות ומוצרים אשר לכל אחת מהן לוגו פרטי ששייך לה. עיצוב לוגו לעסק הפך למשימה לא פשוטה כלל ופניה לחברה מקצועית שעוסקת בעיצוב לוגו הפכה לאפשרות הטובה ביותר.

ישנם תחומים שונים של עסקים ולא כל לוגו יתאים לכל עסק או חברה. ככל שלחברה יש מוצר יותר ייחודי או מיוחד כך יהיה קל יותר לייצר לו לוגו שילווה אותו במהלך שנות קיומו. יש לזכור שהלוגו הינו בעל חשיבות גדולה וכדאי להתייחס אליו ברצינות.

מיתוג חברת נדל"ן

עיצוב לוגו נדל"ן – מה מתאים?

כאמור ישנם תחומים רבים וחברות שונות, ולכן כדאי שהלוגו יתאים לאופי של החברה וכמובן ישקף את המוצר, הסגנון והחזון שלה. כאשר באים לעצב לוגו ישנם כמה פרמטרים שחייבים להתייחס אליהם כך שהכול יתנהל כשורה ולא נמצא את עצמינו מסובכים בתביעה:

  • עיצוב לוגו לחברת בנייה צריך להתבצע בצורה הנכונה כך שהוא ישיג את היעד שלו. אחד הדברים בראשונים אשר עולים בראשם של לקוחות כאשר הם חושבים על מוצר או חברה כל שהיא הוא הלוגו שלה. על כן עליו להיות קליט ופשוט כך שהוא יביא למיתוג של העסק.
  • רצוי לפנות רק לחברה מקצועית שמתמחה בעיצוב של לוגואים. היות שמדובר על סמל של החברה אשר ילווה אותה שנים ארוכות ויופיע על כל דבר שמייצג אותה (ניירות רשמיים, כרטיסי ביקור, רכבים ועוד), חשוב לשאוף ללוגו מקצועי.
  • לפני שמתחילים להדפיס כרטיסי ביקור עם הלוגו החדש שלכם חשוב לברר שהוא בכלל מקורי שלכם. ישנן שיטות שונות על מנת לוודא שהלוגו שלכם לא מועתק (גם אם בטעות) ממקור אחר. טעות כזו עלולה לעלות לכם כסף וזמן יקר.

עיצוב לוגו נדל"ן

מהם השלבים בבחירת לוגו לחברת בנייה?

כמו כל דבר חשוב גם כאן עלינו לעבוד על פי כללים מסוימים שיבטיחו את התוצאה הטובה ביותר. בחירת לוגו מורכבת מכמה שלבים שכל אחד מהם הינו בעל חשיבות רבה:

  • בשלב המחקר נסקור את האופי של העסק ואת התחום שאליו הוא משתייך. זאת על מנת להבין את קהל העד שלו. בהמשך נגבש החלטה לגבי התחושות והמסר שנרצה שהלוגו יעביר. לדוגמה, לוגו לחברת בנייה ישדר אמינות, חום, אחריות וכדומה.
  • שימוש בפונטים ובצבעים הנכונים בתהליך מיתוג חברת נדל"ן יביא לקליטה מהירה של הלוגו על ידי הלקוח.
  • השלב השני הוא פיתוח של הלוגו, כאן נכנסים לרובד יותר עיצובי כגון פונטים מדויקים, צבעים וכדומה. בתחילה הכול יעשה בצורה ידנית, סקיצה ידנית היא אינה מחייבת ואפשר להתפתח אתה לכיוונים שונים ביחד עם הלקוח שלנו.
  • השלב באחרון הינו מסירה של הלוגו ללקוח על גבי כמה פורמטים כולל כל הנתונים שבהם עשינו שימוש.

מיתוג פרויקט נדל״ן אפקטיבי להעברת המסר הנכון

כל חברה באה עם מסר משלה שעליו היא מבססת את המוצר, השירות או הרעיון שלה. הלוגו הוא כרטיס הביקור שלה, ולכן הוא חייב לשקף את המסר הפשוט והישיר ביותר שניתן לעצב. עיצוב לוגו נדל"ן, לדוגמה, ישרה אווירה חזקה ואמינה שלא משתמעת לשתי פנים. כל מי שיבחין בלוגו הזה יקבל את הרושם שהוא הגיע אל המקום הנכון ואין עוד צורך להמשיך לחפש.

מיתוג פרויקט נדל״ן

הלוגו הוא למעשה המותג וכאשר הוא נעשה בצורה נכונה ניתן יהיה למתג אתו כל סוג של חברה. עיצוב לוגו לחברת בנייה או מיתוג פרויקט נדל"ן יביא אל חברת הנדל"ן את קהל היעד המדויק שלה. אנו בלוגונט מתמחים בעיצוב של לוגו לכל סוגי העסקים ומעסיקים שורה של מעצבים וביצועיסטים שיבראו לכם את הלוגו המדויק שמתאים רק לכם.


צור קשר

    השאר פרטים: