Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מיתוג לעסק קטן

נכתב ע"י:
בתאריך: 23/12/2017
9 דקות קריאה

מיתוג גדול לעסק קטן

כיום התחרות בין העסקים הולכת וגדלה. בעוד העסקים הגדולים והבינוניים מצליחים לצלוח את השוק בשלום, הרי שעסקים קטנים נפגעים לא אחת. לעסקים קטנים לא תמיד יש את האמצעים הדרושים להחזיק את הראש מעל למים, ולכן חלק מהם נאלצים להיסגר. עם זאת, זה לא תמיד צריך להסתיים כך. מיתוג עסק קטן מיועד להפוך את הקערה על פיה ולאפשר לעסק להגדיל את מאגר הלקוחות שלו.

מיתוג עסק קטן בעזרת חמשת השלבים של לוגונט

מיתוג עסקים קטנים אינו נעשה בבת אחת, מדובר בעבודה הדרגתית המשתלמת לטווח הארוך. אלה כמה דגשים שיש להביא בחשבון כאשר באים למתג עסק קטן:

  • להכיר את עצמכם – כשאתם מעוניינים לבצע מיתוג לעסק קטן, עליכם להבין היטב את העסק שלכם – מה החזון שלו? אילו מטרות הייתם רוצים לקדם? מה אתם מעוניינים לשדר ללקוחות שלכם?
  • להכיר את המתחרים – כדי לצאת לשוק עם המוצרים שלכם, חשוב להבין איך פועלים המתחרים שלכם, אלה שמציעים ללקוחות מוצרים זהים לאלה שלכם. כך תוכלו ללמוד על אסטרטגיות פעולה שונות ולשפר את זו שלכם.
  • מיהו קהל היעד שלכם – חשוב להבין למי אתם מספקים את השירותים. אם תוכלו לענות על השאלה הזו, תוכלו להתאים את כל המיתוג שלכם אל האנשים שאליהם אתם פונים. האם אתם מוכרים בגדים לנשים הרות? או שאולי קהל היעד שלכם הוא בכלל ילדי בית ספר שאוהבים לשחק בצעצועים?
  • להבין את התנהגותם של הצרכנים – ברגע שאתם מגדירים את קהל היעד שלכם, עליכם ללמוד על הרגלי הצריכה שלהם. באיזו דרך מבצעים היום הצרכנים את הרכישות שלהם? האם דרך זו תהיה יציבה בעוד כ-10 שנים?
  • מהו המסר שלכם – איזה מסר אתם רוצים להעביר ללקוחות ולאנשי העסקים אשר באים לסגור אתכם עסקאות? המסר הזה יבוא לידי ביטוי גם במיתוג עסק קטן בעצמו.

עיצוב כחלק מתהליך מיתוג לעסק קטן

העיצוב הוא חלק בלתי נפרד מתהליך מיתוג עסקים קטנים. אם אתם מעוניינים לעשות עיצוב לוגו לעסק, מעצב גרפי מקצועי יוכל לעזור לכם בעניין. הסוד הוא לבחור תכונה שאין לאף אחד, תכונה אשר תפנה את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם אל העסק שלכם. זה יכול להיות כיתוב מקורי, סמל ייחודי או לוגו שכולו הרמוניה חזותית מרהיבה. חשוב לא פחות לבחור את הצבעים המתאימים ללוגו, מכיוון שהם אלה אשר ילוו את הלוגו ושלל העיצובים האחרים בחברה או הקו העיצוב של המותג שלכם. כך למשל, אם אתם חברה אשר מוכרת בגדים לתינוקות, מומלץ לכלול בלוגו צבעי ילדות יפים כמו אדום, צהוב או ירוק. מנגד, אם אתם מספקים שירותי עריכת דין, כדאי לבחור בצבעים "רציניים" וייצוגיים יותר כמו בורדו, שחור או אפור.

אבל מעל לכול, אתם צריכים לאהוב את הלוגו שלכם ולהיות גאים (ושלמים) בתוצאה הסופית של המעצב או המעצבת, מכיוון שהלוגו ילווה אתכם לכל מקום – הוא יודפס על גבי המעטפה שתשלחו ללקוח, יהיה חלק בלתי נפרד מהחתימה שלכם במייל וישמש כקאבר שלכם בעמוד הפייסבוק, אוליי אפילו שלט הכניסה של העסק או הארגון.

מיתוג עסק קטן

 

בוחרים חברה מקצועית למיתוג

חברה מיומנת ומקצועית מתמחה בתחום המיתוג העסקי גם כאשר מדובר בעסק קטן. כך שאם אתם מנהלים בית קפה שכונתי ומרגישים שהלקוחות אינם מודעים לקיומכם, זה הזמן לפנות לחברת מיתוג מקצועית. נוסף על כך, חשוב שתהיה כימיה בינכם לבין החברה והמעצב/ת שעובד/ת בה, לכן בשלב הראשוני מומלץ לקבוע פגישת עבודה התחלתית כך שתוכל להעביר את המסר הייחודי של החברה או העסק שלכם.

לוגונט היא חברת מיתוג עסקים קטנים מקבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב אשר מדברת אתכם בשפה החזותית החדשה ביותר. צוות הגרפיקאים המקצועי ילווה אתכם בכל התהליך המובחר של מיתוג לעסק קטן, תוך תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, נלמד על העסק שלכם ונבדיל אתכם מן האחרים. כי גם העסק הקטן ביותר משמעותי יכול להרשות לעצמו חבילת מיתוג בסיסית שתוביל את העסק שלו למעלה!


צור קשר

    השאר פרטים: