Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב ומיתוג עסקים

נכתב ע"י:
בתאריך: 31/07/2018
8 דקות קריאה

מה גורם לכם לקנות מוצר של חברה אחת ולהתעלם לחלוטין ממוצריה של חברה אחרת? מומחים בתחום השיווק יגידו לכם שהכול עניין של עיצוב ומיתוג עסקים. ואכן, מיתוג נכון הוא אחד הקריטריונים המשמעותיים ביותר עבור כל עסק. המיתוג הוא למעשה התדמית שיוצר לעצמו העסק, המסר שהוא מעוניין להעביר בעזרת עיצוב נכון ושמירה על הקו העיצובי לאורך זמן, אפשר להוביל את העסק להצלחה המובטחת.

להבין את הרעיון שעומד מאחורי העסק

עיצוב ומיתוג עסקים מורכב מכמה גורמים משמעותיים. לפני שניגשים לעיצוב האתר או לתכנון הלוגו, יש צורך לאפיין את העסק שלכם. ראשית, עליכם ללמוד יותר על קהל היעד שלכם: מיהם הצרכנים הפוטנציאליים שלכם? מה מאפיין אותם? אילו מסרים אתם יכולים להעביר להם וכיצד דווקא השירות שלכם יכול להביא להם תועלת? שנית, עליכם לגבש זהות עסקית חזקה במיוחד. בכל רגע, אתם צריכים לדעת מי אתם ומה מייצג העסק שלכם. שלישית, כדי להצליח במיתוג העסק, חשוב לבחון את המתחרים: באילו אמצעי מיתוג הם משתמשים? מה מבדיל אתכם מהם ואיזה שירות ייחודי אתם יכולים להציע? ולבסוף, חשוב לבחון את התנהגותם של הצרכנים לטווח הארוך – כיצד יתנהגו הלקוחות שלכם בעוד חמש שנים?

עיצוב ומיתוג עסקים עם לוגונט

מהו עיצוב ומיתוג גרפי לעסקים

עיצוב ומיתוג גרפי לעסקים הוא עניין השייך למקצוענים בלבד, בייחוד אם אתם עסק חדש בראשית דרכו. אחד הנושאים הבולטים ביותר בתחום העיצוב הוא הלוגו שלכם, אותו לוגו מעוצב אשר מלווה את העסק שלכם בכל אשר ילך. ואכן, אם נתבונן בלוגו של כל עסק נוכל להבחין שהוא מתנוסס לא רק על יד השלט המהודר, אלא גם באתר האינטרנט, בחתימת הדואר האלקטרוני ואפילו על גבי המעטפות שאתר מקבלים בדואר. אז מדוע הלוגו חשוב כל כך? אלה כמה יתרונות בולטים:

  • זה הקטן, גדול יהיה – לוגו מעוצב ומרשים יכול להפוך עסק קטן ל"גדול", לא מבחינת מספר הלקוחות הפונים אליו, אלא מבחינת הרושם שהוא ייצור על הגולש או על כל מי שמתעניין בשירותים שמספק העסק. לוגו חדשני ובולט חיוני מאוד בייחוד עבור העסקים הקטנים שעדיין לא הספיקו לצבור את הניסיון ולהקים את מאגר הלקוחות הקבועים שלהם.
  • משמיע את הקול הייחודי לו – הלוגו הוא שילוב של סמל גרפי מורכב, צבעים וסלוגן. שלושת המאפיינים האלה הופכים אותו למיוחד ולנבדל מבין שאר הלוגואים. משום כך, המעצב והלקוח עובדים יחד כדי להפיק את הלוגו האיכותי ביותר.
  • מתאימים את העיצוב לכל מוצר – לוגו חדש ומעוצב נולד, אך זה עדיין לא אומר שצריך לנוח על זרי הדפנה. כעת, יש צורך להתאים את גודל הלוגו אל המוצר המתבקש: אתר אינטרנט רגיל, אתר רספונסיבי, באנר, חתימה אלקטרונית, מעטפה, קאבר לפייסבוק, מעטפה, מדבקה ועוד.
  • הלוגו שיוצר שפה ויזואלית אחידה – עיצוב האתר והלוגו צריכים "לדבר" באותה שפה ויזואלית. רצוי שיהיה שוני ביניהם כדי להבדיל את ייחודיותם, אך קווי הדמיון בין השניים צריכים להיות זהים, כדי שהלקוחות יוכלו לקשר בין שני העיצובים.

עיצוב ומיתוג גרפי לעסקים כדי שתבלטו יותר מכולם

עיצוב ומיתוג אתרים מתחיל עם חברת לוגונט

מעוניינים למתג את העסק שלכם, אך אינכם יודעים ממה להתחיל? חברת לוגונט מתמחה בתחומים כמו עיצוב ומיתוג אתרים לעסקים, והיא תשמח לסייע לכם ליצור את הלוגו המתאים לכם. בשלב הראשון, הצוות המקצועי של החברה יאסוף כמה שיותר מידע על העסק שלכם במטרה להבין אותו לעומק. בשלב הבא יתבצע מחקר על המתחרים שלכם כדי לבחון את הענף שאתם עוסקים בו. לאחר מכן, ייגשו אנשי המקצוע לתכנון הלוגו שלכם ולהתאמת השפה החזותית שלו לחזון העסק ולמסר שאתם מעוניינים להעביר. בשלב הבא ניגשים לבניית הלוגו ומציגים בפני הלקוח שלוש אפשרויות עיצוב עיקריות. ולבסוף, הלקוח בוחר את הלוגו המתאים ביותר, והוא מותאם אל הפורמט הרצוי.


צור קשר

    השאר פרטים: