Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב לוגו אפקטיבי

נכתב ע"י:
בתאריך: 26/02/2017
4 דקות קריאה

עיצוב לוגו אפקטיבי חשוב לכל עסק או ארגון להלן מספר כללים מנחים להשגת מטרה זו.

  1. לוגו צריך להיראות טוב גם בצבע אחד – עיצוב לוגו צבעוני יכול להיות מרהיב ומעורר התפעלות אולם אם הוא לא נראה טוב גם בצבע אחד כמו במקרים של הדפסה בשחור לבן, הרי שתיווצר לכם בעיה בשימוש בו ברמה כמו במקרים של שליחת פקסים או הדפסה במדפסות שחור לבן.
  2. עיצוב לוגו יוקרתי צריך להיראות בבירור בכל הגדלים – לוגו יעיל צריך להראות בבירור בכל גודל, החל ממקומות קטנות כמו מודעות או כרטיסי ביקור וכלה במדיות גדולות יותר כמו במקרים של שלטי חוצות או תערוכות.
  3. פרופורציית לוגו צריכה להיות מאוזנת – עיצוב לוגו רחב מידי או גבוהה מידי עשויים לגרום לקשיים בשילובו במדיות השונות. הפרופורציה המומלצת היא זו הקרובה לפרופורציה של מרובע שבו הגובה שווה לרוחב. זה כמובן אינו כלל ברזל וגם לוגו עם פרופורציה מלבנית יכול להיות בסדר כל עוד לא מגזימים עם האורך או הרוחב שלו.
  4. לוגו צריך לשקף את העסק שלכם באופן יחודי ומהימן – לא מעט לקוחות פונים אלינו ומבקשים עיצוב לוגואים "כמו של המתחרה". חשיבה זו מוטעית. הלוגו שלכם חייב להקרין חדשנות ויחודיות ולשקף את העסק שלכם ומהותו. כחלק מתהליך עיצוב לוגו ומיתוג, עליכם להגדיר מטרות הקשורות לתחושות שאתם מעוניינים שהלקוחות שלכם יחושו כאשר הם רואים את הלוגו שלכם ולאופן בו את רוצים שהעסק שלכם ייזכר בתודעתם.
  5. מבנה פשוט – רוב הלוגאים של החברות המובילות פשוטים ביסודם. דבר זה אינו מקרי מאחר והמטרה המרכזית של עיצוב לוגו היא להעביר מסר ותחושה ולכן לוגו בעל מבנה וצורת עיצוב פשוטים בדרך כלל משיג את המטרה הזו באופן יעיל יותר מאשר לוגו עמוס בפרטים או בעל מבנה לא ברור. שימוש בצבעים רבים מידי או ביותר מ- 2 סוגי גופנים עלול לגרום לתחושה.

צור קשר

    השאר פרטים: