Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב לוגו חינם

נכתב ע"י:
בתאריך: 26/02/2017
5 דקות קריאה

לוגו הוא אלמנט גרפי חשוב ובסיסי עבור כל חברה, מוצר או שירות, יזמים רבים בתחילת דרכם מעדיפים לא להשקיע בלוגו ולמצוא חלופות אחרות כגון אתרים המספקים לוגואים ריקים (תבניות) שיכולים לקבל כל שם או לחילופין תוכנות המאפשרות עיצוב לוגו חינם וללא כל עלות.

זה נכון שעיצוב הלוגו הוא אכן חינם אולם בבואכם לבדוק אפשריות עיצוב לוגו לעסק אתם צריכים לקחת בחשבון את גם הדברים הבאים:

האם הלוגו שלי ייחודי ובלעדי?

בניית לוגו חינם עלולה להביא לכך שעוד גורמים יעשו שימוש באותו עיצוב לוגו שבו שאתם בחרתם ולכן יכול להיבצר מצב שבו לעסק לא יהיה זהות אמיתית והוא עלול להיראות בעיני הלקוחות כמותג זול ולא מיוחד.

האם הלוגו שלי נראה מקצועי ומעביר את התחושות שהייתי רוצה שירגישו לגבי העסק שלי?

לוגו הוא אלמנט גרפי שתפקידו להוות סמל המזוהה עם החברה, המוצר או השירות שלך. לוגו טוב ויעיל יעביר את התחושות המתאימות למתבונן בו. לוגו המעוצב באופן לא מקצועי עלול להיראות חובבני ולפגוע באופן בו נתפסת החברה בתודעת הלקוח, לוגו גם יכול לשדר את המסר ההפוך ממה שהעסק צריך לשדר ללקוח.

האם הלוגו שלי חוקי?

בעת החלטה על עיצוב לוגו חינם, חשוב להיות מודעים לנושא זכויות היוצרים. במרבית המקרים כאשר בונים לוגו חינם יהיה לך קשה מאוד לדעת מה מקור הלוגו והגופנים המרכיבים אותו שימוש בסמלים, גופנים או ציורים ללא זכויות יוצרים עלול לחשוף את החברה המשתמש בלוגו לתביעות משפטיות והוצאות כספיות.

האם עיצוב לוגו חינם יראה טוב בכל סוגי המדיה ?

כבר בשלב עיצוב הלוגו חשוב לוודא שהלוגו יוכל לשמש אתכם בכל מגוון השימושים השונים שתצטרכו: מגודל קטן לדוגמא בכרטיסי ביקור ועד לגודל גדול של שילוט חוצות או פוסטרים. בנוסף יש לשים לב לצרכים הנוגעים לשימושי מולטימדיה ואינטרנט. ברוב המקרים בניית לוגו חינם לא תאפשר להשתמש בלוגו בכל השימושים מכיוון שיש צורך ברזולוציה מתאימה ומודל צבע שונה לחלקם.

לסיכומו של עניין אומנם עיצוב לוגו חינם היא אכן ללא עלות אולם בבואנו להחליט על עיצוב לוגו לעסק חדש, יש להכניס דברים נוספים למערכת השיקולים כי כמו הרבה דברים בחיים אין חתונות חינם והזול בסופו של דבר עולה ביוקר 🙂


צור קשר

    השאר פרטים: