Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב לוגו לחברות

נכתב ע"י:
בתאריך: 28/04/2017
7 דקות קריאה

הלוגו הוא הפנים של החברה ולכן הוא נוטל בתוכו אחריות רבה בהצלחתה, עיצוב לוגו לחברות צריך להיות מצד אחד חזק וקולע לרגש הלקוח המתבונן בו ומצד שני נעים וקליל. יש לו כמה שניות להעביר למתבונן מסר חשוב ומעמיק על האופי והאני מאמין של החברה ולבדל אותה בין המתחרים הרבים שבשוק. כל כך הרבה תפקידים יש ללוגו ועל כן חברות ובעלי עסק רבים הבינו את האחריות שהוא נושא על "כתפיו" ופנו לחברות עיצוב מקצועיות  להן ניסיון בתחום עיצוב לוגו לחברות בכדי שיבנו להן לוגו ממותג, מקצועי ובעל ערך.

מרכיבים של עיצוב לוגו לחברות

לוגו יכול להכיל צורה גרפית, גופן שעבר עיבוד או בצורתו המקורית, איור, ציור פשוט ועוד. הוא צריך להיות פשוט וקליל, בעל רגש המורכב מצורה או צבע או משילוב של שניהם, מקורי ומותאם לרוח התקופה הן מבחינת סוג הגופן, סגנון, צבע והאפקטים השונים כגון: הצללות, מעברי צבע עוד. חשוב לציין שסגנונו חייב להתאים לתקופת חיים ארוכה בו הוא יוצג.

לוגו חזק יהיה מורכב מגימיק גלוי או ניסתר של משחקי משמעיות של מילים, טונים של צבע הגורמים לרגשות מסוימים, גופן המעביר צורה גרפית מסוימת,  איור ייחודי המותאם למהות העסק וכדומה. חשוב שהלוגו יהיה מכובד וכזה שגורם למתבונן תחושת נינוחות, רוגע ואמינות.

עיצוב לוגו לחברות

מהו לוגו שיושב טוב?

לוגו שיושב טוב הוא כינוי ללוגו הבנוי בצורה נכונה מבחינה גרפית. הוא יישב טוב בכל מקום בו הוא ישולב לדוגמא: בלי רקע עם רקע, בקטן או בגדול, ליד לוגואים אחרים או לבד, בצורה של שחור לבן או בצורתו המקורית. הכוח שלו מורכב משימוש בחוקי עיצוב נכונים הגורמים לו להיות נינוח ויושב, אך מנגד גם בולט, כזה שמזכיר למתבונן את קיומו ואף נחרט בזיכרונו.

היכן מופיע הלוגו

עסק או חברה שיש להם לוגו ממותג, מקצועי ובעל משמעות ערכית יפרסם את הלוגו שלו בכבוד וגאווה בכל מקום אפשרי, בכרטיס הביקור, אתר האינטרנט, דף הפייסבוק, ניירת החברה, פרוספקטים וקטלוגים, מצגות, מוצרי החברה, אריזות מוצרי החברה ועוד במוצרים נלווים המותאמים לכל חברה וחברה.

פרסום הלוגו במקומות רבים יקדם את העסק ולקוחות רבים יכירו אותו, יזכרו אותו, ישתמשו בשירותיו ואף ימליצו וישתפו חברים ומשפחה. הלוגו יהווה פרסומת תמידית לעסק ויהפוך להיות חלק נפרד ממנו!.

חברות המתמחות בעיצוב לוגו

חברות ובעלי עסקים פונים לחברות עיצוב בבקשה לעיצוב לוגו ומיתוגם. חשוב לזכור לפנות לחברות שידעו לשלב בלוגו יכולות גרפיות מקצועיות המשלבת יידע וגישה שיווקית נכונה. השילוב של שתי היכולות: עיצוב ושיווק יוצרת תוצאה מנצחת בעלת אפקט חזק ומשמעותי אותו ירגיש בעל העסק או החברה.

עיצוב לוגו לחברות הייטק מורכב בדרך כלל מעיצוב נקי, אלגנטי ופשוט. עיצוב שהמשפט "המעט הוא הרבה" מתאים לו. המסרים בו בדרך כלל גלויים, פשוטים וקליטים. הצבעים חזקים, בעלי טונים ייחודים הנחרטים בעיני המתבונן ויוצרים בידול מחברות ההייטק המתחרות. בעיצוב זה נפוץ השילוב של שני צבעים מנוגדים כגון: ירוק ואדום, סגול וצהוב, כחול וכתום.


צור קשר

    השאר פרטים: