Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב לוגו למעצבת פנים

נכתב ע"י:
בתאריך: 29/05/2018
8 דקות קריאה

לוגו בסטייל

מטבע הדברים, את כמעצבת פנים מבינה היטב בתחום העיצוב. את יכולה להפוך כל מחסן לבית מגורים נוח וחמים ולהגשים את חלומו של כל דייר שמעוניין לרענן מעט את הבית שבו הוא גר. אבל כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות, את זקוקה לעיצוב אחר – עיצוב לוגו לאתר שלך, כך שכולם ידעו עד כמה את מוכשרת. אנו יודעים עד כמה את טובה בעיצוב, ולכן לא נאכזב אותך כאשר נציע לך לוגו מקורי ואיכותי.

מה מייחד לוגו למעצבי פנים ואדריכלים

הלוגו הוא הפנים של בעל העסק, ולכן אין לוגו אחד שדומה לחברו. לוגו של רשת מזון לא יהיה דומה ללוגו של חנות לבגדי מותגים. ועדיין, ללוגו של בעלי מקצוע יכולים להיות כמה קווי דמיון. לדוגמה, עיצוב לוגו לאדריכלים כולל כמה מאפיינים ייחודיים:

  • לוגו שכולו בנייה – תפקידו של הלוגו הוא להיות קליט וקל לזכירה. לוגו של אדריכלים ומעצבי פנים מעיד על פי רוב על בנייה. צורתו יכולה להיות צורה של בית או שורה של בתים, קווים ישרים, צורות הנדסיות או ראשי תיבות של העסק הדומים למבנה. עיצוב הלוגו במקרה זה צריך לרמז על בנייה, כך שללקוחות לא יהיה צל של ספק שהם פונים לאיש המקצוע שיכול לארגן את ביתם מחדש.
  • הגופן שמעביר את המסר – אולי זה לא נראה כך ממבט ראשון, אך הגופן יכול להעביר מסר חד וברור. כאשר מעצבים לוגו לאדריכלים, בוחרים בדרך כלל בגופן מרובע כדי להעביר את מסר הבנייה.
  • בחירת פלטת צבעים – על פי רוב, נבחרים צבעים סולידיים כמו שחור או אפור ללוגו שישדר כולו רצינות. עם זאת, לעתים הלוגו משלב צבע עליז המשדר מקוריות וחשיבה מחוץ לקופסה. לדוגמה, לוגו שכולל שלושה קווים בצבע שחור וקו אחד בצבע בולט כמו צהוב, אדום או ירוק. על כל פנים, מומלץ לבחור עד 3 צבעים ללוגו.
  • בוחרים את הכיתוב – כל לוגו כולל בסופו של דבר כיתוב, כך שלא ניתן יהיה לטעות בו. לעתים הכיתוב יכלול את השירותים שמציע האדריכל או המעצב, לדוגמה "אדריכלות ועיצוב פנים", ולעתים מחליט בעל העסק להוסיף את שמו.
  • פורמט מותאם – לכל לוגו, ובכללו גם ללוגו למעצבי פנים ואדריכלים, צריך להיות גודל מותאם. מעצבי לוגו מקצועיים יתאימו את הגודל למצב – כך גודלו של הלוגו באתר האינטרנט יהיה שונה מהגודל שיודפס על גבי מדבקות, מכתבים או עמודי A4.

עיצוב לוגו למעצבת פנים ואדריכלים

השימושים הרבים של הלוגו

אם את כמעצבת פנים בחרת להשקיע בעיצוב הלוגו שלך, לא תצטערי על כך. זאת משום שהלוגו ילווה אותך בכל אשר תלכי: הוא יוטמע באתר התדמיתי המעוצב שלך, יתנוסס בגאון על כרטיס הביקור שתגישי ללקוחות החדשים שלך וישמש כחותמת במייל או במעטפה. ללוגו פנים רבות, כך שחשוב להשקיע זמן ומחשבה במטרה לעצב את הלוגו הייחודי שלך.

מתאימים את הלוגו לעסק שלך

אנו בחברת לוגונט נעשה הכול כדי להדגיש את הייחודיות של השירותים שאת מעניקה לאחרים. ראשית, אנו נקבע פגישה אישית שבמהלכה נלמד עלייך קצת יותר: אילו סוגי דירות ובתים את מעצבת, מיהם הלקוחות שלך ומה מיוחד כל כך בשירותים שאת מעניקה. לאחר מכן, נצא לדרך ונעבוד על הלוגו שלך מבחינת צורתו, פלטת הצבעים שבחרת ועוד.

מוסיפים חיות ללוגו

מעבר ללוגו המודפס הרגיל המוכר לכולנו, תוכלי לבחור בלוגו מונפש שיביא ערך מוסף לאתר שלך. בעולם שבו עינם של הגולשים נמשכת לדבר מה בולט ואורגינלי, זו יכולה להיות הבחירה המושלמת שלך. אנו נעצב את הלוגו בהתאם לדרישותייך. כך שבלוגו שלך הבית יכול להיבנות בעצמו, הכיתוב יופיע מיד לאחר הלוגו וחוזר חלילה.


צור קשר

    השאר פרטים: