Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב לוגו לעסק חדש

נכתב ע"י:
בתאריך: 26/02/2017
4 דקות קריאה

מקימים עסק? עיצוב הלוגו הוא השלב הראשון

אם אתם מתכוונים להקים עסק חדש, יכול להיות שאינכם מודעים לחשיבותם הרבה של עיצוב לוגו ולעסק מיתוג. אם זה כך אז חישבו לרגע, כאשר אתם חושבים על מותג או חברה מצליחה מסויימת מה הדבר הראשון שעולה בדימיונכם? סביר להניח שהדבר שעולה בדימיונכם הוא הלוגו שלה. לוגו הוא חלק מרכזי מהתדמית העסקית או מיתוג עסקי של החברה. במידה ואתם בשלבי הקמת עסק, לוגו הוא אלמנט חשוב כבר מהשלב ההתחלתי. חשוב שהלוגו שלכם יהיה כזה שנחרט בזיכרון ובתודעתו של כל מי שנתקל בו.

לוגו הוא לא "רק לוגו"

יש רבים החושבים כי לוגו הוא בסך הכול מה שיופיע על כרטיס הביקור ואין לו כל חשיבות אולם במציאות ההפך הוא הנכון. עיצוב לוגו הוא נושא בעל חשיבות רבה ויש לו תפקיד חשוב בהצלחתו של כל עסק – גדול או קטן. מרבית העסקים כיום ניצבים בפני תחרות גדולה ולכן נושא התדמית העסקית והלוגו בתוכו מהווים מרכיב חשוב. כמובן שיש עוד המון מרכיבים חשובים המסייעים להצלחתו של עסק אולם נושא המיתוג חשוב מכיוון שכיום יותר מתמיד, הצורה שבה העסק נתפס בתודעת לקוחותיו עשויה להשפיע במידה ניכרת על רמת הביצועים שלו. לכן, מומלץ שלעסק שלכם יהיה לוגו ראוי כבר בימיו הראשונים ולהתחיל תהליך של יצירת תדמית עסקית ומיתוג שיבדלו אותו מהמתחרים הישירים שלכם.

ממה בנויה תדמית עסקית ?

חישבו על כל נקודות המפגש של הלקוחות שלכם עם העסק שלכם, הבסיס הוא כמובן כרטיס הביקור נייר המכתבים והמעטפות שלכם אבל זו הרי רק ההתחלה, יש גם את אתר האינטרנט שלכם, עלונים, פירסומים, מודעות ומקומות רבים נוספים. האופן שבו הלקוחות יזכרו את העסק שלכם בכל נקודות המפגש הללו הוא זה שישפיע על התדמית העסקית. כמובן שהאלמנט הגרפי שבו תעשו שימוש בכל המקומות האלו הוא לוגו. לוגו אפקטיבי שעוצב מקצועית ומתוך כוונה לענות על המטרות שחשובות לכם שאתם הגדרתם הינו תנאי הכרחי ליצירת תדמית עסקית שתקדם את העסק שלכם.


צור קשר

    השאר פרטים: