Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב לוגו לעסק קטן

נכתב ע"י:
בתאריך: 26/02/2017
6 דקות קריאה

עיצוב לוגו לעסקים קטנים

עיצוב לוגו לעסק קטן אינו דבר פשוט ולמרות שלכאורה מדובר באלמנט קטן, הרי שהאלמנט הזה צריך לסמל את העסק שלכם בצורה נאמנה. מחשבה מקדימה של לגבי עיצוב הלוגו תאפשר לכם לצמצם את הזמן הדרוש להגעה ללוגו הנכסף.

כל מה שצריך לדעת על עיצוב לוגו לעסק קטן:

  1. קיימים סוגי לוגו רבים, החליטו באילו גוונים וצבעים אתם מעוניינים לייצג את העסק שלכם בשילוטים, בחומרים השיווקיים והפרסומיים, באתר האינטרנט ובכל סוגי המדיה. צבעים אלו יהיו הבסיס לעיצוב הלוגו. לפעמים, מאוד עוזר להגדיר, במיוחד מול עבודה עם מעצב, גם באילו צבעים לא תרצו להשתמש. עיצוב לוגו לעסק אינו דבר שמחליפים ולכן עדיף להשתמש בצבעים שתאהבו לאורך זמן.
  2. כאשר עובדים על עיצוב לוגו לעסק ניתן לשלב בלוגו גם סמל. חשבו על אלמנטים שיכולים לסמל או לייצג את העסק שלכם. לדוגמא אם העסק שלכם בתחום הוא עסק בתחום הכובעים, אז תוכלו להשתמש באיור או סמל של כובע או מצנפת. האיור, אינו חייב להיות מדויק והוא בהחלט יכול להיות מוצג באופן מופשט, אין צורך "להאכיל בכפית" את המתבונן ועדיף לסמוך על האינטליגנציה האנושית.
  3. הלוגו יכול להופיע במגוון מקומות וגדלים. כאשר מעצבים לוגו לעסק צריך לבדוק איך הלוגו יראה גם בגדלים קטנים כמו מודעות קטנות בעיתון או בתוך אתרי אינטרנט ואפילו בגלישה מתוך מכשירים סלולאריים המציגים את המידע באופן מוקטן. בכל המקומות הלוגו חייב להיות קל לזיהוי.
  4. במידה ומדובר בשם עסק ארוך או שם עסק שצריך להיות מוצג לידו מידע נוסף כמו: א.א. ספנות 1984 בע"מ, הגדירו איזה מידע צריך להיות מוצג בקדימות ראשונה ואיזה מידע צריך להיות מוצג בקדימות פחותה. ניתן להתשמש גם בראשי תיבות במידה והשם מורכב ממספר מילים.
  5. אם רוצים לזרז את הדרך ללוגו הנכסף, ניתן להכין גם סקיצה מהירה בכדי להראות למעצב כיוון מסוים שחשבתם עליו לגבי עיצוב הלוגו. ניתן להיעזר בתוכנות גרפיות או במעבד תמלילים או פשוט להכין סקיצה ידנית של עיצוב הלוגו לעסק שלכם.
  6. בקשו לקבל את הלוגו שלכם עם רקע שקוף. באופן זה תוכלו לעשות בו שימוש ולהציב אותו על פני רקעים שונים מבלי להזדקק שוב לשירותי המעצב.
  7. התייעצו עם חבריכם לגבי אפשרויות עיצוב הלוגו השונות שביניהם אתם מתלבטים. פעמים רבות תגלו שעיצוב הלוגו האפקטיבי אינו הלוגו ההתחלתי שעליו חשבתם.

עיצוב לוגו לעסק קטן

זכרו: עיצוב לוגו לעסק חדש הוא השלב הראשון ביצירת הזהות העסקית ומשמש כאלמנט המזהה את העסק ויוצר בידול בינו לבין מתכריכם. עיצוב לוגו נכון, שנראה ייחודי, יקדם וישרת את העסק שלכם.


צור קשר

    השאר פרטים: