Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב לוגו לעורך דין

נכתב ע"י:
בתאריך: 30/06/2017
7 דקות קריאה

עיצוב לוגו למשרד עורכי דין

מקצוע עורך הדין הוא אחד המקצועות הנפוצים ביותר בארץ, הפקולטה למשפטים באוניברסיטה עמוסה בתלמידים הניגשים בסופו של דבר אל המבחנים המורכבים של הלשכה. עקב ריבוי עורכי הדין בארץ, התחרות בין אנשי המקצוע הולכת וגדלה. עורכי הדין נאלצים להילחם על כמות הלקוחות לא רק באמצעות ידע וניסיון מקצועי שצברו, אלא גם בעזרת פרסום טוב, ואחד מבין אמצעי הפרסום הוא עיצוב לוגו למשרד עורכי הדין.

כיצד יכול הלוגו לתרום לפרסומו של עורך הדין?

לא רבים מודעים לכך, אבל הלוגו הוא אלמנט גרפי חשוב בפרסום. לוגו מעוצב הוא הסמל הייחודי של כל חברה, והוא נועד להעביר את המסר שבעל העסק מעוניין לספק ללקוחותיו. אז היכן ממקמים את הלוגו? אלה כמה מבין המקומות הנפוצים:

  • אתרי אינטרנט – אתר האינטרנט הוא הפנים של כל חברה ועסק, ולכן עיצוב לוגו לעורך דין חשוב לקידום המשרד. אתר תדמיתי ומושקע יעזור לעורך הדין לעלות לדירוג גבוה בגוגל, אך מה שמשפיע בסופו של דבר על הגולשים הוא הלוגו המעוצב באתר. אתר מעוצב ומושך עין צריך לכלול לוגו מקורי אשר ימשוך את לב הגולשים ויגרום להם לפנות לעורך דין מסוים ולא למתחרה שלו. כמו כן, מכיוון שכל אתר אינטרנט הוא טכנולוגיה דיגיטלית, ניתן לעצב לוגו מונפש אשר ייצור התעניינות בקרב הגולשים ויגרום להם לפנות לעורך הדין.

  • כרטיסי ביקור – שיטה ישנה זו, שהומצאה עוד לפני עידן האינטרנט, פועלת גם היום. כרטיס הביקור הקטן פותח עולם ומלואו עבור הלקוח הפוטנציאלי. עורך דין שנמצא בפגישה יכול להושיט את כרטיס הביקור ללקוחו, שיתלה אותו על המקרר ויעורר התעניינות בקרב קרובי משפחה או חברים שבאים לבקר. אך כדי שכרטיס הביקור יהיה אפקטיבי, עליו לכלול את הלוגו של המשרד לעורכי הדין, אשר יוסיף יופי, ייחודיות ומקוריות לכרטיס.

  • שלט הכוונה – הלוגו חיוני לא רק למראה הייצוגי של המשרד לעורך דין, אלא גם משמש לא פעם כסמל הכוונה ללקוחות החדשים שאינם מכירים את המקום. לוגו בפתח המשרד או בתיבת הדואר מציין את מקום עבודתו של עורך הדין ובכך חוסך זמן בחיפוש אחר המשרד.

לבחור מעצב לביצוע עיצוב לוגו לעורך דין

עיצוב לוגו לעורך דין אינו דבר פשוט, עבודתו של עורך הדין דורשת התעסקות מתמדת במצבים מורכבים. האתגר של המעצב הוא ליצור לוגו איכותי ומעוצב מבלי לוותר על הרצינות והמקצועיות שעל כל משרד עורכי הדין להקרין. משום כך, יש צורך לבחור חברה מקצועית לעיצוב הלוגו אשר יש לה ניסיון רב בתחום. מומלץ לבקר באתר האינטרנט ולהתרשם מתיק העבודות של החברה. כמו כן, כאשר אתם בוחרים מעצב, בחנו אם הסקיצה הראשונה שהוא מציע מתאימה לרוח המשרד. אחרי הכול, עיצוב לוגו לעורך דין לדיני תחבורה שונה מעיצוב לוגו של עורך דין לענייני משפחה.מיתוג משרד עורכי דין

 

לעצב לוגו עם לוגונט

עיצוב לוגו לעסק בחברת לוגונט – חברה ותיקה ומקצועית הפועלת למען מיתוג עסקים בישראל אשר הוקמה עוד בשנת 2008. החברה מעסיקה מעצבים בעלי ניסיון רב הפועלים רבות כדי להפיק את הלוגו המושלם עבור החברה. בלוגונט ניתן לקבל ליווי צמוד בעיצוב ותכנון הלוגו וחבילות המותאמות לסוג העסק. כמו כן, החברה מספקת שירותי מיתוג מחדש, במקרים שבהם יש האחדה בין שני בתי העסק או עקב החלפת שם החברה.


צור קשר

    השאר פרטים: